ioana iulie 6, 2020

O companie cupeste 15 ani experienta pe piata in domeniul tiparirii, personalizarii si multiplicarii de documente, Activ Document Center ofera atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice sau fizice autorizate posibilitatea de a-si propulsa afacerea in topul celor mai cunoscute business-uri pe piata. Concret, reprezentantii companiilor pot apela la aceasta companie pentru realizarea de mape, brosuri, carti de vizita, dar si pentru legarea documentelor si pentru realizarea calendarelor personalizate atat de utile in birourile angajatilor.

Promovarea brandului cu ajutorul calendarelor personalizate realizate de Activ Document Center

Calendarele personalizate reprezinta un mod eficient de promovare a brandului. Fie ca doresc sa le imparta angajatilor, in semn de recunostinta pentru efortul depus sau ca sa ii ajute in programarea intrunirilor de afaceri sau intalnirilor cu clientii, ori le ofera partenerilor de afaceri si clientilor pentru mentinerea unei relatii bune, clientii Activ Document Center vor avea numai de castigat.

Pentru ca studiile arata ca peste 90% din oameni consulta zilnic un calendar, functionalitatea este incontestabila. Un calendar de birou personalizat cu logo-ul companiei si cu diferite imagini sau texter reprezentative este un mod de promovare inedit, deoarece expunerea brandului va fi sigura si va ajunge la toti clientii, partenerii si persoanele care il primesc. Gratie unui asemenea calendar, clientii pot realiza conexiunile dorite intr-o maniera calda si profesionala.

Utilitatea cartilor de vizita realizate de reprezentantii Activ Document Center

Un alt motiv pentru care oamenii de afaceri apeleaza la serviciile Activ Document Center este pentru realizarea cartilor de vizita. Cei care activeaza in lumea business stiu ca o carte de vizita prezinta incredere si este esentiala pentru promovarea unei afaceri si pentru a stabili relatii de afaceri. O carte de vizita bine organizata, cu un design atractiv poate face o impresie buna, mult mai buna decat oferirea oe un post it a numarului de telefon, adresei de mail sau adresei site-ului.

Cartea de vizita este o buna oportunitate de promovare, iar inmanarea acesteia este o sansa de a spune clientului sau colaboratorului ca va avea nevoie sa contacteze reprezentantul companiei inscris pe cartea de vizita. Practic, aceste carti sunt instrumente de marketing direct care sporesc credibilitatea si profesionalismul, care intaresc un brand si il fac usor de recunoscut. Iar pretul cartilor de vizita este redus si accesibil pentru orice buget.

Ecusoane si legitimatii personalizate oferite angajatilor – un mod de a se identifica cu compania pe care o reprezinta

Specialistii Activ Document Center ofera reprezentantilor companiilor si oportunitatea de a investi in ecusoane si legitimatii pentru angajatii lor. Aceste legitimatii de serviciu atesta calitatea de angajat in respectiva companie a celor care fac parte din personal. Acestia vor avea asadar notat pe ecuson sau pe legitimatie numele, prenumele, compania pe care o reprezinta si postul pentru care sunt angajati. Legitimatiile si ecusoanele sunt un mod estetic si practic de evidentiere a persoanelor care lucreaza in firma sau a celor care intra in companie in calitate de vizitatori.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*