ioana octombrie 8, 2020

Ritmul vieții moderne lasă oamenii fără timp. Uneori nu este timp nici măcar o oră pentru a pregăti un prânz sau o cină cu drepturi depline. Măruntaiele de pui vin în ajutor, care suferă rapid prelucrări și saturează corpul, precum și orice carne. Cel mai popular este ficatul de pui din care poți prepara un drob de pui extraordinar. Este inclus în dieta persoanelor de toate vârstele, de aici numeroasele întrebări despre avantajele și dezavantajele produsului. Ia-le în considerare.

Compoziția și caloriile ficatului de pui

Retinolul sau vitamina A, este abundent în produs, este un antioxidant natural care este responsabil pentru prevenirea îmbătrânirii timpurii a organelor și a sistemelor corpului. Interesant este că doar o porție de 100 gr. concentrează cât mai multă vitamină A, care este de două ori mai mare decât doza zilnică admisă.

De asemenea, în produs conține vitamina PP, i se oferă 84% din valoarea zilnică. Este extrem de abundent în vitaminele B în ficatul de pui, și anume acid folic, tiamină, piridoxină și riboflavină. Sunt necesare pentru menținerea sistemului nervos.

Ficatul de pui este renumit pentru acumularea mare de fier (96% din cantitatea zilnică). Acest element previne anemia și îmbunătățește calitatea sângelui.

Interesant este că cobaltul se acumulează în ficat până la 150%. Aceasta indică un exces al cantității zilnice permise.

Este important să ne amintim că 117% din colesterol este concentrat în ficatul de pui. Prin urmare, persoanele cu patologii cardiace și vasculare ar trebui să fie mai atenți.

Beneficiile ficatului de pui

·   Ficatul este util numai dacă puiul nu este hrănit cu substanțe chimice. Experții au arătat că un produs complet natural curăță corpul de radicalii liberi. Astfel, se realizează prevenirea cancerului.

·   Este util să mănânci ficat pentru persoanele care fac sport. Va fi mai ușor să crești „masa” și să scapi de excesul de grăsime, iar un drob de pui îți va oferi toata energia de care ai nevoie.

·   În ciuda acumulării de colesterol în compoziție, ficatul are capacitatea de a elimina același colesterol. Bineînțeles, acest lucru se aplică alimentelor în care produsul secundar este consumat cel mult o dată pe săptămână.

·   Acidul folic are un efect benefic asupra sistemului reproductiv feminin și masculin. Produsul se arată pentru a găzdui familiile care nu pot concepe un copil.

·   Ficatul întărește funcțiile de protecție ale corpului și îmbunătățește, de asemenea, activitatea sistemului circulator.

·   Retinolul sau vitamina A este considerat a fi o sursă de tinerețe, această substanță întărește mușchii ochilor și este recomandată persoanelor cu deficiențe de vedere. În plus, retinolul este un antioxidant natural care previne îmbătrânirea prematură a pielii.

·   Ficatul de pui întărește mușchiul inimii și îl face eficient.

·   Subprodusul îmbunătățește funcționarea tractului gastro-intestinal și a întregului sistem digestiv. Cu utilizarea frecventă, constipația dispare, peristaltismul și microflora intestinală sunt normalizate.

·   Ficatul de pui are o acumulare mare de iod și seleniu. Aceste substanțe sunt responsabile pentru activitatea sistemului endocrin, inclusiv a glandei tiroide.

·   Ficatul stimulează neuronii din creier. În acest context, crește memoria, percepția, concentrarea. Produsul secundar trebuie introdus în meniu pentru persoanele care lucrează mult mental.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*