ioana septembrie 8, 2020

Există multe lucruri de luat în considerare atunci când închiriați pentru prima dată un spațiu comercial destinat funcționării de birouri. Ar trebui să vă gândiți la locație în raport cu cost, termenii și durata leasingului și dacă spațiul de birouri oferă sau nu opțiunile de care aveți nevoie pentru creșterea sau extinderea firmei dvs.

Dacă v-ați hotărât să închiriați primul spațiu de birouri, indiferent dacă este vorba despre birouri de închiriat în Cluj Napoca sau orice alt oraș, iată trei sfaturi importante de urmat.

Optează pentru un leasing de lungă durată

Un contract de închiriere pe termen mai lung, cum ar fi unul care durează cinci sau zece ani, ar putea părea intimidant la început. Cu toate acestea, există multe avantaje care decurg de pe urma unui contract de închiriere pe termen mai lung, și anume posibilitatea de a stabili o chirie mai mică pentru o perioadă mai lungă de timp. În plus, ideea unui contract de închiriere mai lung vă va influența din punct de vedere psihologic pentru a vă dezvolta o firmă mai mică. Contractul de închiriere pe 10 ani acționează ca un motivator subtil, împingându-vă de la spate să atingeți acea dată și să prelungiți contractul de închiriere dincolo de această dată.

Dotări

Un alt lucru pe care trebuie să îl verificați îl reprezintă condițiile cu care spațiul de birouri vine în dotare. Asigurați-vă că acestea corespund cerințelor dvs., atât din punct de vedere al dimensiunii locației, cât și al compartimentării lui.

Caracteristicile fizice ale clădirii, trebuie să se potrivească sau să fie adaptabile, cu afacerea pe care o veți desfășura.

Închiriați un spațiu mai mare decât aveți nevoie

Desigur, acest lucru este valabil atâta timp cât firma dvs. își poate permite un spațiu suplimentar. Specialiștii în domeniul afacerilor consideră că existența unui spațiu suplimentar de birouri vă motivează pe dvs. și afacerea dvs. să continuați evoluția businessului. Asta poate să vă ajute în viitor să aveți posibilitatea de a angaja mai multe persoane. Multe firme ajung să se simtă „blocate” în ceea ce privește dezvoltarea pentru că nu au suficient spațiu să se extindă. Scăpați de dureri de cap, obținând mai mult spațiu decât aveți de fapt nevoie în primă instanță.

Este vorba despre lucruri mărunte

Există multe considerente mici la care ar trebui să vă gândiți când alegeți un spațiu de birou. De exemplu, un număr mai mare de ferestre vă ajută să pătrundă mai mult aer proaspăt și lumină naturală, ceea ce duce în mod natural la creșterea productivității. În plus, pentru o afacere mică, există de obicei zone mai avantajoase unde să închiriezi spații de birouri în oraș și zone mai puțin avantajoase. Este vorba despre zone cu acces mai ușor, care pot trage mai mulți clienți, zone situate în apropierea stațiilor de autobuze, metro sau gărilor. De asemenea, este foarte important ca în apropierea birourilor să existe zone cu restaurante, cafenele etc.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*