cVom afla în continuare informații despre deschiderea unui magazin într-o nișă mai puțin mediatizată, deși este vorba despre un produs extrem de popular și de cerut pe piață: șosete. Ați auzit perfect, e vorba de șosetele obișnuite.

De unde cumpărăm, de obicei, șosete?

Această întrebare implică marea majoritate a cumpărătorilor. Dar, oricum, unii dintre cetățenii noștri nu se îngrijorează deloc. Cumpără șosete oriunde le pot vedea. Acest loc poate fi un magazin mic într-un supermarket obișnuit, un raft la ieșirea dintr-un magazin de îmbrăcăminte sau chiar la primul vânzător din piața locală care vinde șosete.

Există o singură concluzie: de cele mai multe ori, oamenii nu consideră șosetele ca ceva pentru care merită să pierzi mult timp, alergând prin magazinele de modă. Nimic mai fals. La urma urmei, șosetele sunt un accesoriu vestimentar la fel de important ca o curea, cravată sau papion. Se pare că nu este prea vizibil, dar foarte important.

În ziua de azi, chiar și într-un centru comercial mare, nu este întotdeauna posibil să găsiți un magazin specializat în vânzarea șosetelor. Această nișă este încă destul de puțin abordată în țara noastră. Și dacă înțelegeți corect importanța șosetelor, puteți construi o afacere serioasă în această nișă.

Dar, în primul rând, trebuie să vă imaginați că un magazin specializat de șosete nu poate vinde aceleași modele pe care le vedeți în toate piețele și supermarketurile din localitatea dvs.

În consecință, pentru implementarea acestei idei de afaceri va fi nevoie să urmați câțiva pași esențiali.

Căutarea producătorilor de șosete

Într-adevăr, șosetele pot fi un plus excelent și pentru garderoba dvs. Trebuie doar să le cumpărați din locul potrivit, anume de la o companie care vinde șosete. Trebuie să negociați pentru un produs cu adevărat unic și de foarte înaltă calitate. Șosetele obișnuite de pe piață, ieftine și simpliste nu vor avea succes. Oamenii care le-au cumpărat die piață vor continua să le cumpere de acolo.

Dvs. va trebui să vizați un public diferit de clienții obișnuiți. Pentru acei oameni pentru care șosetele nu sunt doar o modalitate de a-și încălța picioarele goale. Pentru ei, șosetele sunt un element important al imaginii și al stilului de viață. Aceștia sunt gata să cumpere un produs de calitate, la un preț relativ ridicat.

Publicul dvs. țintă sunt persoanele care apreciază individualitatea și sunt interesați de tendințele modei. Pentru ei, șosetele reprezintă un mod ieftin și eficient de a-și arăta personalitatea.

Deci, va trebui să găsiți companii producătoare de șosete. Dacă ați găsit, studiați cu atenție produselor lor. Puteți chiar să comandați mai multe modele de șosete, pentru a cunoaște în amănunt calitatea acestora. Ambalarea șosetelor este un alt element de mare importanță.

La ora actuală există pe piață producători care se concentrează nu numai pe calitatea și aspectul produselor, ci și pe ambalarea acestora. Oferă etichete și pungi atractive pentru produsele lor. Toate aceste ambalaje captivante pot crește consistent numărul vânzărilor din magazinul dvs.

Găsirea și închirierea spațiilor pentru magazin

Un magazin care vinde șosete trebuie să fie situat într-un centru comercial cât mai cunoscut. Centrul comercial ar trebui să fie situat într-o zonă cu trafic intens, în apropierea stațiilor de metrou sau a stațiilor de transport public, în drum spre zonele rezidențiale sau în centrul orașului.

După cum vă puteți imagina, șosetele în sine nu ocupă mult spațiu. Puteți aranja o prezentare destul de serioasă pe aproximativ 6-8 metri pătrați în formatul “insulă” sau puteți aranja o cameră cu o suprafață de aproximativ 20-25 de metri pătrați în formatul “magazin”, precum și o cameră mai mică pentru depozit.

Marketing

Pliante, fluturași cu implicarea promotorilor, puteți încerca să folosiți o mascotă de mărime naturală sub forma unei șosete imense – luminoasă, neobișnuită, vizibilă. Dar, cel mai important, nu uitați de publicitatea online și social media. Creați-vă propriul site web și pagina de socializare, creați publicitate contextuală și direcționată, atrageți bloggeri și lideri de opinie cu un public țintă similar, publicați texte publicitare, etc.

Creditare

Dacă visul deschiderii unui magazin de șosete nu poate fi realizat din cauza lipsei fondurilor, nu trebuie să disperați. Puteți apela cu încredere oricare din cele 13 instituții financiare nebancare (IFN) din țara noastră, rapiditatea obținerii unui credit rapid online nebancar fiind unul dintre atu-urile acestora.

În final, trebuie să rețineți faptul că cel mai important deziderat al acestei afaceri este un produs unic de înaltă calitate și un serviciu impecabil pentru clienți. Dacă toate acestea vor fi prezente în magazinul dvs. de șosete, succesul va fi rapid și de durată.