ioana septembrie 19, 2020

Personalizarea este un subiect extrem de fierbinte în HORECA. Nu se poate nega că ospitalitatea este o artă umană. Cuvântul descrie relația dintre oaspete și gazdă. Știm că tehnologia poate pune „persoana” în personalizare. Personalul de așteptare îi întreabă pe clienți cum le place friptura lor, iar cafenelele oferă acum o lume variabilă în umila ceașcă de cafea. Dar ar trebui ca întreprinderile să adopte o abordare și mai personalizată? Care sunt beneficiile reale ale personalizării?

Consolidați-vă eforturile de marketing

Când trebuie să creșteți rentabilitatea investiției în marketing, direcționarea prin personalizare vă oferă avantajul. Adaptarea marketingului dvs. face ca banii dvs. să lucreze mai mult. Am prezentat elementele de bază despre cum să începeți cu personalizarea în Date utile pentru marketingul restaurantelor. Este foarte important să ne dăm seama că personalizarea poate ajuta în fiecare etapă a călătoriei clienților. Acesta informează campaniile, astfel încât să utilizați tacticile potrivite pentru a vă atinge și a vă influența publicul și a vă stimula implicarea . În plus, puteți difuza anunțuri sociale plătite, oferte prin e-mail și povești într-un mod personalizat.

Eforturile dvs. de marketing personalizate nu ar trebui să se oprească nici după ce un potențial client devine client fidel. Construind un profil al oaspeților dvs., știți ce oferte speciale de e-mail îi vor ispiti să vă viziteze. Avantaj suplimentar pentru a-l face și mai personalizat, puteți chiar să prezentați diferitele oferte ale oaspeților în timp ce sunt pe site. Funcția noastră de povești oferă o modalitate ușoară de a atrage clienții cu oferta potrivită.

S-ar putea să aveți norocul de a avea un personal de așteptare excelent care să vă cunoască clienții, ce le place și cum să le vândă. Dar realitatea industriei hoteliere este că pierzi informații atunci când membrii personalului pleacă. Trec la un nou rol și iau acel raport important cu clienții. Colectând datele potrivite pentru a le introduce în CRM, puteți utiliza personalizarea pentru a oferi întregului personal un punct de plecare sigur. Acest lucru face conexiunile mai ușor de construit și de întreținut.

Serviciu clienți deosebit

Recent am scris despre personalizare ca un factor important în serviciul pentru clienți pentru familii. Există beneficii evidente în a oferi copiilor care mănâncă pretențioși exact ceea ce le place. Dar de ce să restricționăm astfel de alegeri numai în cazul copiilor?

Pentru a îmbunătăți serviciile prin personalizare, companiile pot utiliza tehnologia pentru a anticipa și satisface preferințele clienților. Acest lucru nu trebuie să se aplice numai meniului. Prin încorporarea comenzilor în avans sau a opțiunilor de luat masa, oferim clienților mai mult control asupra călătoriei lor. Va fi interesant să vedem dacă nivelurile de servicii devin și mai personalizate în viitor, dincolo de lumea fast-food-ului.

Pe site-ul Contigrup găsiți produse din domeniul HORECA la prețuri imbatabile.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*