Descoperă articolele emblematice ale acestei toamne: jacheta puffer New York și multe altele
Reinventează-ți garderoba prin colecția TOMMY HILFIGER Toamna 2023
Ia-o ca pe o provocare și reinventează-ți garderoba cu o selecție uimitoare de jachete și paltoane. În top este jacheta puffer New York, un produs prin care trecutul este îmbrățișat, în timp ce viitorul este privit ferm. Experimentează mixul perfect între stil și funcționalitate și nu te opri la jachetele puffer – explorează întreaga colecție, unde se intersectează stilul clasic și cel contemporan.
Puffer-ul New York: O revenire a aniilor ’90 cu un twist modern
Puffer-ul New York comprimă spiritul vibrant al anilor ’90, și este apreciat de cei tineri datorită branding-ului îndrăzneț, culorilor vii și siluetelor supradimensionate. În această toamnă, nu este vorba doar despre îmbrăcăminte. Este vorba despre o poveste, o moștenire și o invitație de a te reinventa. Așa cum și brand-ul a reimaginat acest stil emblematic cu o notă modernă, îmbrățișând modele de patrimoniu și siluete de arhivă. Explorează colecția TOMMY HILFIGER Toamna 2023 – care prezintă originalul Tommy Tartan, roșu, alb și albastru, dunga recognoscibilă, și monograma TH, un remix ludic ce atinge perfecțiunea – și îmbrățișează fuziunea dintre tradiție și inovație.
Puffer-ul New York: Atunci când funcționalitatea întâlnește stilul
Realizată cu o atenție impecabilă la detalii, jacheta puffer New York combină atât funcționalitatea, cât și stilul. Te vei delecta cu materialul super plăcut la atingere, care oferă o senzație premium pe pielea ta. Compoziția conține poliamidă 100% reciclată, în partea exterioară, și umplutură Thermolite® care asigură căldură și confort excepțional. Alege sustenabilitate și stilul pe care Thermolite® le oferă, o izolație premium reciclată, realizată 85% din materiale reciclate, deșeuri textile și sticle de plastic.
O interpretare fresh a tradiției: Emblema reimaginată și tartanul Tommy
TOMMY HILFIGER nu doar reînvie istoria; o redefinește. Cea mai recentă colecție prezintă emblema brand-ului reimaginată, imprimată în piele, oferind astfel un suflu nou abordării tradiționale. Interpretarea modernă a tartanului Tommy adaugă o pată de culoare în acest sezon, iar piesele devin nu doar atemporale, dar și extrem de contemporane.
Colecția Toamna 2023 este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.