ioana iulie 6, 2020

Departamentul de Customer Service ar trebui să fie la fel de important ca celelalte departamente din cadrul companiei tale. Până la urmă, reprezintă legătura directă dintre clienți și business.

Definirea conceptului

            Denumit și Customer Support sau Customer Care, acest serviciu este privit ca o activitate, ca element de măsură a performanței, dar și ca o filosofie. Se definește ca asistența oferită clientului atunci când acesta cumpără sau utilizează produsele/serviciile oferite de companie.

Acest serviciu este important pentru business-ul tău pentru că are puterea de a atrage și menține clienții, precum și de a adăuga valoare. Prin furnzarea unui customer service de top, business-urile pot scădea costurile de achiziție a noilor clienți și pot cultiva ideea de loialitate, care servește ca team pentru studii de caz și furnizează testimoniale și review-uri.

Avantajele investiției într-o echipă de customer service

Investiția într-un astfel de departament contribuie la îmbunătățirea elementelor legate de productivitatea și profitabilitatea afacerii tale.

Retenția de clienți reprezintă o activitate mai accesibilă decât prospectarea de noi clienți, astfel că o creștere de 5% în retenția clienților determină o creștere de 25% a profitului, datorită cumpărăturilor repetate.

Se pot obține date importante despre experiențele consumatorilor. Pentru că modul în care clienții îți văd business-ul este ceea ce contează, companiile au nevoie să vadă exact care sunt aspectele care influențează comportamentul și experiențele acestora. Acestea pot achiziționa aplicații care să le simplifice procesul de colectare și valorificare a informațiilor. Se poate construi afinitatea față de brand și loialitatea clienților cu ajutorul aplicației Dynamics 365 pentru departamentul de Customer Service. Echipa are capacitatea de a colecta date constante despre comportamentul clientului, iar tehnologia unitară de care dispune alicația pentru furniza experiențe personalizate și unitare.

Aplicația presupune un management inteligent de tool-uri care permit:

  • furnizarea de valoare la orice punct de interacțiune cu clientul
  • personalizarea experienței;
  • furnizarea de date necesare îmbunătățirii experiențelor și tehnologii care să faciliteze gestionarea lor.

Serviciul de customer service reprezintă imaginea, misiunea și valorile. Mai mult decât atât angajații fericiți transmit o stare de spirit către clienți, aceștia devenind fericiți la rândul lor. Clienții fericiți determină efectul Word of Mouth – dacă ei au beneficiat de servicii personalizate, iar problemele lor au fost soluționate eficient, ei vor fi înclinați să spună mai departe și firma să beneficieze de publicitate gratuită.

În concluzie, acest serviciu devine un avantaj competitiv. Majoritatea companiilor sunt interesate doar de obținerea profitului, însă acestea pierd din vedere că profitul depinde de clienții mulțumiți. Și pentru ca aceștia să fie mulțumiți e necesar să descoperi ce îi face cu adevărat fericiți și cum poți să faci posibil acest lucru.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*