Stiri Cluj Azi

Stiri online din Cluj

Beneficii pe care le ofera optimizarea SEO

Daca sunteti marketer sau proprietar de afaceri, probabil vi s-a spus ca ar trebui sa utilizati SEO (Search Engine Optimization) de mai multe ori. Asta pentru ca astazi, este o parte esentiala a oricarei strategii de marketing de succes. Dar daca nu esti familiarizat cu aceasta tactica, s-ar putea sa nu fii convins ca merita timpul sau banii tai.

Si de aceea, in aceasta pagina, vom trece peste ce este SEO in marketing, rolul pe care il joaca in marketing si beneficii cheie pe care le ofera afacerii tale.

Stiti exact ce este SEO in marketing?

Pentru inceput, asa cum spun experti de pe mogu.ro, SEO inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare si este procesul de imbunatatire a unui site web in moduri care il ajuta sa se claseze in rezultatele cautarii atunci cand utilizatorii cauta anumite cuvinte si expresii. Daca nu sunteti sigur de ce conteaza acest lucru, ganditi-va la modul in care gasiti in mod normal informatiile de care aveti nevoie in viata de zi cu zi. Ce ai face daca ar fi nevoie sa-ti inlocuiesti televizorul si nu ai fi sigur ce model sa cumperi?

Unde te-ai uita daca ai fi in vacanta si ai avea nevoie sa gasesti un restaurant pentru cina? Cum ati proceda pentru a va cerceta optiunile pentru a invata o noua limba? Daca sunteti ca majoritatea oamenilor, ati ajunge la smartphone-ul dvs. sau va asezati la computer si introduceti o expresie simpla in Google. Ai cauta „cel mai bun televizor de 55 inchi”, „restaurante din apropiere” sau „cum sa inveti spaniola”. Apoi, ai derula rezultatele si ai face click pe cel care parea cel mai potrivit nevoilor tale. Aceste rezultate se bazeaza pe ceea ce Google considera ca va vor fi cele mai utile informatii, pe baza cuvintelor cheie pe care le-ati introdus.

Dar, in multe cazuri, site-urile pe care le vedeti clasate pe prima pagina nu au ajuns acolo din intamplare. Au folosit SEO pentru a ajuta Google sa inteleaga despre ce este vorba despre continutul lor. De asemenea, probabil ca au facut cercetari ample pentru a determina cum utilizatorii ca tine formuleaza cautarile pentru anumite subiecte, astfel incat sa isi poata optimiza pagina in consecinta. Si daca doriti ca publicul tinta sa va gaseasca site-ul, trebuie sa faceti acelasi lucru.

1. SEO vizeaza trafic de calitate

Unul dintre cele mai mari avantaje ale SEO este ca este o strategie de inbound marketing. Spre deosebire de canalele traditionale de publicitate „outbound”, care implica adresarea consumatorilor indiferent daca doresc sa auda de la tine sau nu, metodele de inbound se concentreaza pe a facilita publicul tau sa te gaseasca atunci cand doreste informatii. Inbound marketing, pe de alta parte, este mult mai centrat pe client.

In loc sa intrerupa consumatorii in timp ce se uita la televizor sau asculta radioul, aceasta implica crearea de resurse utile si facilitarea accesului la informatii utile. Afla mai multe accesand abcseo.ro.

2. Nu trebuie sa platiti pentru anunturi in SEO

Clasamentul organic al Google se bazeaza in intregime pe ceea ce algoritmul sau determina a fi cele mai bune rezultate pentru orice interogare data. Asta inseamna ca, odata ce ati creat o pagina pe care motorul de cautare o considera demna sa-si directioneze utilizatorii, aceasta poate continua sa atraga trafic pe site-ul dvs. timp de luni (sau chiar ani) dupa ce o publicati.

Desigur, cercetarea si scrierea de continut de inalta calitate necesita o investitie. Investitia respectiva va fi fie sub forma de timp, daca alegeti sa o creati singur, fie de bani, daca alegeti sa angajati o agentie de marketing digital care sa o creeze pentru dvs. Intra pe bzi.ro pentru alte informatii extrem de utile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *